مشاوره کسب و کار در شیراز

راه اندازی کسب و کار همیشه با فراز و نشیب هایی همراه است. اگه قصد رشد کسب و کار به صورت اصولی را دارید و به ارتقاء جایگاه درآمدی خود فکر می کنید ما آماده ایم تا شما را به نتیجه دلخواه تان برسانیم.

website-manager

تیم اسمارت چطور با مشاوره کسب و کار درآمد شما را به صورت اصولی متحول می کند

طبق آمار های جهانی، از هر 100 عدد کسب و کار، بعد از گذشت 10 سال از شروع آنها ، کمتر از 8 عدد از آنها باقی می ماند و متأسفانه در کشور ما این آمار کمتر هم می باشد.

تیم اسمارت برای اینکه شما در این وضعیت فعلی بازار درآمد خود را افزایشی کنید با یک برنامه اصولی و پیوسته شمار را همراهی می کند. در این برنامه اجرایی که توسط تیم اسمارت طراحی گردیده هدف این است که با همکاری طرفین یک طرح کامل برای فروش محصولات (کالا یا خدمات) شما ایجاد کرد.این برنامه از 10روز تا ۴۵ روز و از بخش های زیر تشکیل شده که در ادامه،هر بخش به صورت کاربردی توضیح داده می شود.

در ادامه به طور مختصر توضیح می دهیم تا چگونه تیم اسمارت کسب و کار شما را به درآمد پایدار و فروش بیشتر می رساند.

فرم درخواست مشاوره کسب و کار در شیراز

مراحل اجرایی مشاوره کسب و کار در شیراز

قدم صفر کار: شناخت کامل کسب و کار

در قدم صفر این طرح ابتدا مشاوران ما یک شناخت کامل نسبت به امکانات و محصول شما ایجاد کرده و نقاط قوت و ضعف کار را شناسایی می کنند.

سپس وضعیت رقبای موجود در بازار را بررسی و تحلیل کرده تا بتوان با یک دید وسیع، برنامه ای اصولی طراحی و تدوین کرد.

در کل، باید نتیجه محور پیش برویم به همین دلیل پس از یک شناخت نسبی، هدفی مشخص و قابل دسترس را تعیین می کنیم و برای رسیدن به نتیجه کار (که همان فروش پایدار است) با برنامه ریزی اصولی حرکت کنیم.

شناخت کسب و کار در شیراز
ایجاد زیربنای کسب و کار در شیراز

قدم اول: ایجاد زیربنای کسب و کار

بعد از گذر از قدم صفر حالا به قدم اول می رسیم.

خیلی از افراد برای رسیدن به فروش بیشتر تمرکز خودشان را روی بازاریابی قرار میدهند و برای تبلیغات بسیار هزینه میکنند اما به نتیجه مطلوب نمی رسند. علت اصلی این موضوع آن است که از زیر ساخت های کار خود غافل بوده و تا این موارد اصلاح و تکمیل نگردد هرچه برای تبلیغات و فروش محصول هزینه شود تقریبا بی نتیجه خواهد بود و در بهترین حالت تنها تلاش برای بقاست‌.

اولین موردی که در این بخش اصلاح یا تکمیل می شود محصولات است که شامل تمام کالا یا خدمات شما می باشد.

علاوه بر آن باید مشتریان احتمالی را بشناسیم تا بتوانیم عملیات بازاریابی را به درستی انجام دهیم و از صرف زمان و هزینه اضافی جلوگیری کنیم.

البته در این زمینه دارایی ها، تامین کننده ها و اعضای تیم هم بسیار مهم می باشد.و در آخرین بخش از این مرحله روش های درآمدزایی را بررسی و تکمیل می کنیم.

چون هیچ کسب و کاری بدون داشتین ۵ روش کسب درآمد نمی تواند بعد از ده سال دوام بیاورد.

قدم دوم: طراحی پایگاه اصلی کسب و کار

در حال حاضر به بخش اول کسب و کار رسیده ایم و باید یک پایگاه اصلی و چندین پایگاه فرعی متناسب با شرایط کاری شما ،رقبا، ایجاد نماییم تا بتوان به یک درآمد پایدار برسیم.

در این بخش تمام پلتفرم های فضای مجازی را بررسی میکنیم. سپس متناسب با کار شما چند مورد از آنها را که بیشترین اثر را بر محصول و مشتری ها دارند انتخاب میکنیم و با آماده‌سازی و بهینه کردن آن بسترها، شرایط را برای رسیدن به مزیت های مختص شما آماده می کنیم.

در اینجا اگر شما نیاز به یک وب سایت داشته باشید، طراحان تیم اسمارت به شما کمک می کنند تا یک سایت پولساز را طراحی و فعال نمایید.

طراحی پایگاه اصلی کسب و کار
جذب مخاطب

قدم سوم: جذب مخاطب

پس از ایجاد پایگاه اصلی و فرعی متناسب با نیاز شما، حالا وقت ایجاد جذب مخاطب است.

در ابتدا متناسب با نیاز های مخاطب و با توجه به پلتفرمی که در حال استفاده از آن هستیم، به شما آموزش می دهیم تا چندین محتوای بهینه شده تولید کنیم.

سپس با توجه به هر دسته از مخاطبان پیام های تخصصی از محصولات آماده می کنیم و این پیام ها را در رسانه هایی که قبلا ایجاد یا شناسایی کرده ایم انتشار می دهیم تا با استفاده از روش ها متعدد اطلاعات مخاطبان را جمع‌آوری و تحلیل کنیم تا بتوان آنها را به مشتری تبدیل کرد.

در اصل با ارزش ترین دارایی های شما همین اطلاعاتی است که از مخاطبان، به شما می رسد.

قدم چهارم: حفظ مخاطب

بعد از جذب و دریافت اطلاعات اولیه مشتریان، نوبت به آن رسیده تا آنها را با محتوایی که مشتریان ما به آن نیاز دارند تغذیه کنیم و آنها را به همین دلیل در پایگاهی که ایجاد کرده ایم نگهداریم. توجه داشته باشید که سبک این نوع محتوا با محتوای تولید شده در بخش قبل متفاوت است. همچین میزان تولید و زمان انتشار این محتوا نیز با محتوای جذب کننده تفاوت های زیادی دارد، به طوری که مخاطب باید بتواند ما را به عنوان یک فرد متخصص و قابل اعتماد در ذهن خود بپذیرد.

از سوی دیگر، هم در این مرحله و هم در مرحله قبل باید از محصولات رایگان و پیشنهاد های خاص به صورت کاملا حرفه ای استفاده کنیم.

حفظ مخاطب کسب و کار
پیشنهادات حرفه ای و کسب درامد

قدم پنجم :ایجاد پیشنهادات حرفه ای و کسب درآمد

با توجه به اینکه مشتری پیشنهادات شما را می‌خرد نه محصول را باید همیشه در حال پیشنهادات هوشمند برای مخاطبان خود باشید.

در این مرحله با ایجاد پیشنهادهای هوشمند و از بین بردن ترس های مشتری توسط توضیحات تخصصی محصول، او را متقاعد میکنیم تا خرید های متعددی انجام دهد. اما اینجا پایان کار نیست و باید یک مکان متفاوت برای افرادی که از ما خرید کرده اند ایجاد کرد که در اصطلاح به آن باشگاه ویژه مشتریان می گوییم.

در اصل با ارائه محتوای خاص مشتریان را حفظ کرده و با ارائه پیشنهادهای فروش به مخاطب باعث تداوم در فروش می شویم.

قدم ششم: پایدارسازی سیستم درآمدزایی

در حال حاضر یک سیستم درآمدزایی به‌وجود آمده و باید بسیاری از کارهای ضروری و تکراری در کار را سازماندهی کرد تا بتوان زمان مدیران را آزاد و فرصت خلاقیت و نوآوری در کار را ایجاد کرد و این سیستم به‌وجود آمده را به پایداری نزدیک کرد تا بتوان یک درآمد افزایشی یکنواخت ایجاد نمود.

هر کارآفرین موفق باید بخشی از زمان خود را صرف تفکر در مورد کسب و کار خود کند تا بتواند تفاوت ها را ایجاد کند. و از سوی دیگر باید با افراد تیم یا شعب مختلف در ارتباط باشید اما به طوری که کمترین زمان ممکن را از شما بگیرد و با آموزش های لازم به یک تیم حرفه ای تبدیل شوید. در کل در این قسمت هم برای کار و هم برای اعضای تیم میزان بهره وری را بالاتر می‌بریم.

برای رسیدن به تمامی موارد گفته شده نیاز است تا تیم مشاور ما با شما در ارتباط باشد تا تمامی فعالیت ها و محتوای تولید شده برای فضای حقیقی و مجازی، مهندسی گردد. یا به عبارت دیگر هر مقاله، پست کاور، کاتالوگ، کارت ویزیت و هر محتوای که با مخاطب سر و کار دارد طوری طراحی گردد که هم جذابیت خود را برای مخاطب حفظ کند و هم برای موتورهای جستجو کارایی داشته باشد. سپس طبق یک برنامه مدون اجرا گردد.

در ادامه با توجه به نیاز ، می توان افراد موجود در تیم شما به صورت تخصصی آموزش داده شود تا بتوانند موارد گفته شده توسط خودتان طراحی و اجرا گردد.

و در آخر، عملکرد تمام فعالیت ها به صورت هفتگی و ماهیانه بررسی می شود و مورد تحلیل قرار می گیرد و در هر قسمت از کار که لازم باشد مشاوره های تخصصی داده می شود تا به اهدافی که مشخص شده، برسیم و به طور کلی در تمام مسیر تا رسیدن به نتیجه مطلوب با شما هستیم.

اگر سوالی دارید، همین الان تماس بگیرید

پاسخ به چند سوال قبل از مشاوره کسب و کار در شیراز

رمز موفقیت هر کسب و کاری علم و دانش به همراه تخصص است و یک مشاوره که این ویژگی ها را دارد می تواند شما را سالها در مسیر خود جلوتر ببرد.

بهتر است از قبل از شروع کار و یا همان اولین لحظات شروع کار و طراحی وب سایت با مشاور در ارتباط باشید. اما اگر در وضعیت های زیر نیز به سر می برید نیز می توانید با کمک گرفتن ازیک مشاور متخصص از سر در گمی خارج شده و مسیر خود را راحت تر پیدا کنید:

  • وقتی رشد کسب و کار شما کم و یا حتی منفی شده
  • وقتی که فروش کم شده یا قصد افزایش ان را دارید
  • وقتی که قبا از شما جلو زده اند
  • زمانیکه قصد دارید یک جهش در کار ایجادکنید
  • زمانی که قصد شروع کسب و کار جدید دارید
  • وقتی که می خواهید از اینترنت کسب دارمد کنید
  • و در اخر اگر میخواهید کسب و کار اصولی را ایجاد کنید

می توانید با تیم مشاوره ای ما در ارتباط باشید

به طور کلی مشاوره تیم ما برای کسب و کارهای کوچک و نوپا و مدیران که به دنبال تغییر و یادگیری هستند صورت می گیرد و برای کسب و کار های بزرگ و مدیران که قصد تغییر و یادگیری ندارند انجام نمی شود.

همچنین می توان مشاوره تخصصی را با توجه به نوع کسب و کار به چند دسته اصلی تقسیم بندی کرد:

  • مشاوره برای کارآفرین ها و افرادی که دوست دارند کسب و کار به روز داشته باشند
  • مشاوره برای کسب و کارهای آنلاین و افرادی که می خواهند از فضای مجازی نیز کسب  درآمد کنند
  • مشاوره برای کسب و کارهای کوچک که قصد رشد، افزایش درآمد و توسعه کار خود را دارند
  • مشاوره برای کسب و کار های خانگی
  • مشاوره برای استراتژی کسب و کارها
  • برنامه ریزی رشد و توسعه
  • مشاوره کسب و کار کوتاه مدت: یک جلسه موردی جهت بررسی کسب و کار که جلسه می تواند حضوری یا آنلاین باشد.
    مزیت: برای گرفتن راهکار فوری مناسب باشد.

 

  • مشاوره کسب و کار بلند مدت: داشتن یک مشاور با تجربه در کنار مجموعه کاری شما. جلسات می تواد هم حضوری یا آنلاین باشد ولی داشتن جلسات حضوری کاملا ضروری است.
    مزیت: تاثیر در رشد مجموعه / سودآوری بیشتر / توسعه پایدارتر / تفکر با دید میان مدت و بلند مدت 

روش انجام مشاوره کسب و کار به صورت زیر و همچنین ترکیبی انجام می پذیرد:

  1. حضوری: در این نوع از مشاوره به دلیل این که مشاوران از نزدیک با کار شما و تیم تان و فعالیت های مورد بررسی آشنا می شوند به حضوری در شیراز و استان فارس حضور پیدا می کنند.
  2. آنلاین: در این نوع از مشاوره به‌صورت ویدیو کال یا تماس تصویری با شما در ارتباط هستند و بیشتر مخصص مکانهای دورتر و زمانی است که امکان حضور وجود ندارد.
  3. تلفنی: این نوع از مشاوره فقط برای پیگیری مشاوره های قبلی خوب است و در صورتی است که ادو مورد قبل امکان‌پذیر نباشد.
  4. آفلاین: در این سبک نیز شما به سولات مشاور پاسخ می دهید و بعد مشاور جواب های تخصصی و دستورالعمل های اجرایی را برای شما ارسال می کند و مجدد با شما در ارتباط است.

البته جلسات مشاوره توسط تیم اسمارت به صورت ترکیبی انجام می شود و از تمامی ظرفیت برای سریع به نتیجه رسیدن شما استفاده می شود.

علاوه بر تماس و حضور در مکان شما می توانید از موارد زیر نیز بهره ببرید

  • تخفیف در زمینه طراحی وب سایت در شیراز و سئو سایت در شیراز
  • دستور العمل های اجرایی
  • صوت یا فیلم جلسه
  • فیلم های آموزشی تکمیلی
  • پیشتیبانی بعد از جلسه
  • یک جلسه مشاوره رایگان در زمینه طراحی وب سایت یا ارتقاء آن

برای دریافت وقت مشاوره می توانید با شماره 09352380045 تماس بگیرید یا با ارسال پیامک درخواست خود را ارسال نمایید.

همچنین می توانید از طریق سایت یا ایمیل تیم اسمارت نیز درخواست خود را ثبت کنید و معمولا از سه روز تا یک هفته بعد جلسات آغاز می شود و هزینه آن می تواند به صورت جلسه ای یا ماهیانه با توجه به شرایط شما تعیین می گردد.

مشاوره های کسب و کار غیر حضوری و آنلاین در شیراز در بستر اینترنت در شبکه اجتماعی مثل واتس‌اپ و… انجام می شود.

چرا مشاوره کسب و کار در شیراز را به تیم اسمارت بسپاریم؟

نظم و مسئولیت پذیری

یکی از مهمترین عوامل مهم در مدیریت کسب وکار و بخصوص مدیریت سایت و شبکه های اجتماعی اجرای برنامه یه صورت منظم است. تیم ما با داشتن یک برنامه اجرایی نهایت تلاش خود را در این زمینه خواهد داشت.

تداوم در مشاوره و پشتیبانی

اعضای تخصصی تیم، برای رسیدن به حداکثر بازدهی در کار و اهداف مشخص شده، به صورت مداوم و با برنامه ریزی قبلی با شما در ارتباط خواهند بود و و این پشتیبانی حتی بعد از اتمام زمان تعهد نیز ادامه خواهد داشت.

مدیریت جامع فرایند کسب وکار

در اصول دیجیتال مارکتیگ فقط مدیریت پیج کافی نیست و نیازمند وجود افرادی با تخصص های مختلف به همراه مهارت و تجربه کافی از ایده تا اجرا می باشد به همین دلیل ما برای انجام پروژه از تیم متخصص و با تجربه از برنامه ریزی تا تولید کننده محتوا و مدیریت روند کسب و کار طبق برنامه استفاده میکنیم و در صورت نیاز به بعضی از فعالیتهای موقتی آنها را برون سپاری می شود. این کار سبب ایجاد انسجام و یکپارچگی در اجرای کار می شود تا بتوان در زمان و هزینه شما صرفه جویی گردد. و این پشتیبانی حتی بعد از اتمام زمان تعهد نیز ادامه خواهد داشت.

فعالیت های شخصی سازی شده فقط برای شما

اگر فردی در هر زمان به سایت یا پیج شما مراجعه کند با محتوای اختصاصی به همراه طراحی خلاقانه مواجه خواهد شد به طوری که این محتوا را در هیچ مکان دیگری تا به حال ندیده است. علاوه بر آن با پیشنهادات هدفمند از او استقبال خواهد شد تا اعتبار و محبوبیت شما را افزایش دهد.

آموزش هدفمند

در صورت نیاز شما و وجود افراد مستعد، تمامی موارد گفته شده بدون هیچ کم و کاستی به افراد آموزش داده خواهد شد تا آنها بتوانند از تخصص و تجربه تیم ما استفاده کنند و با کسب بینش و ارایه راه حل های خلاقانه در راستای توسعه کسب وکار، شما را در ادامه مسیر یاری دهند تا به رشد شغلی شما کمک کند و از صرف های بیهوده جلوگیری شود

مشاوره کسب و کار

چرا مشاوره کسب و کار لازم است ؟

شاید شما هم با افرادی برخورد کرده باشید که ورشکست شده اند. نمی دانم که آیا از آنها دلیل اصلی ورشکستگی را پرسیده اید یا نه؟

اکثر این افراد مقصر را شرایط محیطی و بازار خراب می دانند و یا حتی عده ای از معتقدند که دیگران دلیل عدم موفقیت آنها هستند. اما وقتی از آنها سوالات دقیق می پرسم، آرام آرام به دلیل اصلی ورشکستگی آنها می رسیم.

واقعیت این است که یکی از مهم ترین دلایل ورشکستگی کسب و کارها در همان سال اول ایجاد زیر ساخت نامناسب  کسب و کار است و در واقع آنها به جای پرورش آن با یک ایده خام و بدون طرح تجاری و مدل کاری وارد بازار شده اند. حتی موضوع  یا ایده اصلی کسب و کاری بعضی از این افراد فقط برای تاسیس کنندگان آن جذاب بوده و فکر می کردند جامعه هم مانند آنان فکر می کنند. 

مشاوره
شکست کسب و کار

اکثر بزرگان کسب و کار، این میدان را همانند یک صحنه نبرد می دانند اما چرا؟

یک فرمانده جنگی، قبل از شروع عملیات، حداقل سه طرح اصلی برای صحنه نبرد طراحی می کند. اگر اولی جواب نداد، فوراً دومی اجرا می شود و اگر دومی هم شکست خورد طرح سوم اجرا می شود.

 طرح اول معمولا حالت تهاجمی دارد و می توانید حدس بزنید طرح سوم به کدام حالت شبیه تر است، بله معمولاً عقب نشینی یا حالت دفاعی است.

 یک کارآفرین  قبل از شروع کار با مشاوری حرفه ای در زمینه های مهم مشورت می کند و حداقل سه طرح کامل برای همه حالت ها طراحی می کند. این باعث می شود که احتمال شکست کاهش یابد و در هزینه ها و خطرات ناشی از ورشکستگی صرفه جویی بزرگی گردد. بنابراین پرداخت هزینه مشاوره کسب و کار خود یک سرمایه گذاری مهم است و درصورت انجام به موقع و صحیح می تواند باعث رونق و توسعه کسب و کار گردد.

فرقی نمی کند کسب و کار شما چقدر بزرگ و یا کوچک باشد یک دوست و مشاور تجاری به شما کمک می کند تا کسب و کار خود را به سرعت راه اندازی کنید و آن را رشد دهید. حتی فرقی ندارد در کسب و کار خود موفق و یا حتی همراه با مشکلات زیادی باشید یک مشاور و مربی متناسب با کسب و کار شما می تواند راه پیشرفت و یادگیری را برایتان نماید.
در اصل تیم مشاوره تیم اسمارت ابهامات موجود در کار شما را از بین خواهد برد و سرعت کسب درامد شما را بیشتر خواهد کرد.

اگر سوالی دارید، همین الان تماس بگیرید

یک اشتباه بزرگ در کسب و کار:

هیچ وقت یک مدیر موفق همه فعالیت های کسب و کار خود را انجام نمیدهد و باید  از همان ابتدا به دنبال مشاور کسب و کار حرفه ای و باتجربه می گردد و تمام فرایند راه اندازی کسب و کار و توسعه را زیر نظر یک مشاور کسب و کار باتجربه انجام می دهد تا احتمال ورشکستگی در کسب و کار به صفر برساند و درصد موفقیت را چند برابر کند.

یک مدیر موفق باید برای خود وقت ایجاد نماید تا به جای پرداختن به کارهای سطحی که می تواند توسط بیشتر افراد انجام شود به کارهای بزرگتر بپردازد که فقط می تواند توسط خودش انجام شود.  ویک مشاور این وقت را برای شما ایجاد می کند.

در حقیقت هزینه مشاوره کسب و کار ، یک سرمایه گذاری کوچک، ولی با بازدهی بسیار بالاست. و هیچ موقع برای انجام مشاوره دیر نیست.

پیشرفت کسب و کار

مشاوره کسب و کار در زمینه های :

1- مهندسی فضای مجازی درکسب و کار شما

2-طراحی اختصاصی محتوا

به طوری که اگر فردی در هر زمان به سایت یا پیج شما مراجعه کند با محتوای اختصاصی به همراه طراحی خلاقانه مواجه خواهد شد و این محتوا را در هیچ مکان دیگری تا به حال ندیده است.علاوه بر تحلیل و ارزیابی محتوای شما به صورت کامل انجام می گردد و در صورت نیاز استوری های جذاب، لوگوی برند و ایجاد پالت رنگی مخصوص شما، متناسب با اصول روانشناسی فروش طراحی می گرد تا به بهترین بازدهی در زمینه کاری خود نزدک شوید.

Designer

3- ساخت یک کسب و کار مستحکم با درآمد پایدار

اگر قصد دارید محصولات خود یا دیگران را از طریق اینترنت به فروش برسانند و مدتها در آرزوی داشتن یک درآمد پایدار و اصولی هستیدما به کمک خودتان به صورت گام به گام یک برنامه اختصاصی طراحی و اجرا می کنیم و در مسیر با شما هستیم . همچنین در صورت در خواست، تیم شما را اموزش می دهیم تا خودتان طراح و مشاور خود شوید.

پیشرفت